Elementet e planifikimit të një orë mësimore:
- Objektivat mësimore
- Procedurat mësimore
- Mjetet mësimore
- Procedurat për vlerësim te nxënësit
Formulimi i objektivave:
- Objektiva te përgjithshme
- Objektiva specifike
Synimet: janë pritshmëri afatgjata, më të përgjithshme që pretendohet të arrihen në
një të ardhme të largët.
Qëllimet: janë pritshmëri më afatshkurta të përgjithshme.
Objektivat: janë deklarata më specifike, pritshmëri afatshkurtra, me rezultate
konkrete që arrihen brenda orës mësimore. Objektivat duhet t’i kenë këto
karakteristika:
- Veprimin: shprehje me ane te foljes vepruese (aktivitet).
- Kushtin: vendi, koha, materiali i nevojshëm dhe mënyra se si duhet të realizohet veprimi.
- Kriterin: shkalla e saktësisë (sasisë dhe cilësisë) së përmbushjes së një objektivi.
Pjesët kryesore të orës janë:
- Evokimi: dijet paraprake të te nxënit që përcaktojnë qëllimin e kërkimit.
- Realizim – kuptimi: nxënësit marrin informacione të reja.
- Reflektim – kuptimi: nxënësit përforcojnë të nxënit e ri dhe në mënyrë aktive rindërtojnë skemat e tyre të të menduarit, që siguron nxënie të qëndrueshme.
Nessun commento:
Posta un commento